{ SKIP }
文:MenClub John Chan  
POSTED ON 02 May 2017

Photos: MINI Press

香港地方細,要搵塊大草地泊到車,又紮到帳幕,畀你試吓所謂汽車露營嘅體驗,認真唔易。MINI HK喺幾年前搞過類似活動,好正,好多MINI fans都回味。

MINI最近同製作汽車帳幕有50多年歷史嘅意大利製造商AUTOHOME,推出啱MINI Countryman使用嘅產品,呢個稱為AirTop系列帳幕,售價由2700歐元起,即係23,000港元。

AirTop賣點在於佢採用平頂設計,換言之,成間「屋仔」四四方方,實用空間比呈橫向三角柱體嘅傳統帳幕好得多。講講張開帳幕後嘅體積空間,長210cm、闊130cm、高94cm,空間達271公升,逼逼哋都夠瞓兩個大人嘅,摺合之後高度33cm。

AirTop有兩度門、有兩個蚊網透氣窗,床墊,帳幕內有電池供電嘅LED照明燈,雜物網。咁有冇冷氣呢?有,點會冇,返屋企就有啦!

好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024