{ SKIP }
文:MenClub John Chan  
POSTED ON 17 May 2017

Photos & Video: BMW

寶馬(BMW)剛公布第6代M5原型車嘅資料、圖片同短片。部份歐洲傳媒早前已經喺法國南部短試原型車。

第6代M5相比歷代M5,最大轉變係配備四驅系統,但新M5呢套四驅,係可以畀你隨時由四驅切換成二驅(後驅)。

喺驅動模式方面,分4WD、4WD Sport同2WD,4WD係針對雨天或雪地日常使用情況;4WD Sport容許有較大幅度橫滑,畀用家有更大自由度,「印」住油門控制出彎角度;2WD就有最原始嘅大馬力FR M5味道。

上述模式仲有其他細節嘅配搭同調校,睇完好想試揸。

引擎馬力方面,廠方暗示最大馬力不少於615匹,引擎規格及型式未詳,但V8 Twin Turbo一定走唔甩,峰值扭力不少於71.4kgm,0至100km/h加速不多於3.5秒。波箱方面,「燈櫈!」扚走咗7前速雙離合器自動波箱,改以全新嘅8前速傳統扭力轉換器(Torque Converter)自動波箱入替,四驅分動箱嘅離合器以金屬鏈驅動。

2WD模式

4WD Sport模式

喂!你估今代M5有冇天窗?

你估又有冇車迷話:「冇天窗我唔買!」

又或者「咦!有天窗嘅,我唔買喇!」

好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024