{ SKIP }
文:MenClub John Chan  
POSTED ON 10 Jul 2017

Photos: Tesla Motors/olivercameron's twitter

上星期先講首批Model 3將於月底交付買家,尋日Tesla CEO Elon Musk就喺Twitter出post,話首部Model 3已經離開生產線,即將交俾車主。

邊個車主咁幸福呀?原來係Ira Ehrenpreis,佢係「矽谷人」,投資能源科技、再生能源同多種與能源有關嘅業務。咦!都算係Elon Musk啲行家喎。

Elon Musk話,Ira獲此厚待,除咗佢早落訂,亦因為佢俾晒訂金(Full Deposit),一般嚟講,喺美國買車(如採用Leasing),全數訂金即係供車嘅第一期款項。咁客人信任,亦咁有名,車廠好應該食住上,俾佢做Model 3嘅「001」用家啦。

呢部「001」Model 3係黑色,Model 3冇Model S咁多選項(options),明白嘅,目的就係想簡化生產工序,生產成本平啲囉。

好耐冇睇Carwow嘅Drag Race,今次三部主角都係有hybrid動力嘅supercar。當中有林寶堅尼(Lamborghini)最新嘅Revuelto,6.5公升V12配三個電動馬達,1,001hp馬力,1,062Nm扭力,四驅,八速雙離合器波箱。對上法拉利(Fer ...
autonews
【睇片】Hybrid超跑Drag Race 林寶Revuelto Vs 法拉利SF90 Vs 保時捷918
25 Apr 2024
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024