{ SKIP }

POSTED ON 15 Nov 2017

作者:MenClub 太郎

一直以來,保時捷的經典911型號都有價有市,質素高又狀態好,仲要行得走得更隨時升值幾倍以上,但「舊波子」買少見少,想入手也不太容易,於是坊間便出現不少將新變舊的改裝公司,其中在「波子」改裝界非常有名的美國Singer Vehicle Design,便是擅長將昨天的964變身成早年911。由於SVD的手工極靚,所以大受車迷歡迎,據知香港也有兩三部由SVD改裝的「舊波子」。

其實SVD的營運模式是受客人委托才進行改裝,所以每部作品都是名車有主,昨天(11月14日)他們公布了一部與Williams Advanced Engineering合作重改的「波子」,就是受一位客人落order重改,因為這位客人想自己部1990年的911可以再輕一點和馬力大一點,於SVD就找上了WAE幫手。

為了解決輕量化問題,WAE特別用上了大量輕合金素材,例如鎂、鈦合金和碳纖維等,再拆部份隔音設備後,現時該車淨重900kg,再加上WAE將原有的3.6公升水平六缸引擎加大至4公升,並配合電腦及進排氣喉調整,結果錄得跟同樣屬於自然吸氣的全新911 GT3一樣的500匹馬力。

由於性能大了,其他相關部份亦要同樣升級,首先換上由EXE-TC度身訂造的懸掛裝置,再配合Hewland製造的鎂金屬6速手動波箱,然後又換上超輕Brembo制動卡鉗連碳陶瓷制動碟,甚至連輪圈(BBS)和輪胎(Michelin Pilot Sport Cup 2)也是特別度身訂造。既然機械部份都落足心機去改,造型也不失禮,一身苦艾酒綠色的車身顏色,再襯上深橙色內櫳,另外再加上拋沙板和RS大鴨尾翼,真是未着車已興奮!

至於改裝費幾錢?開心就得啦!

點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024
這輛稱為保時捷(Porsche)F.A.T. 919 Snowcat的奇車,其實早於上年已經現身Austrian Alps,當時還問大家,如果這輛F.A.T. 919 Snowcat去跑紐堡靈可以跑到幾多......來到2024年,今次就出現在德國慕尼黑的Car // Desig ...
autonews
【睇片】保時捷919 Hybrid Le Mans戰車 改裝雪地版Snowcat
22 Apr 2024