{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 21 Feb 2018
Babara Custom Motorcycle係一間法國嘅設計公司,你睇個名可能會以為佢係幫手改裝電單車,但其實只係啱咗一半。佢本業係幫人畫電單車設計圖,即係你想改裝架電單車、轉隻色、換塊沙板,但又唔知點襯先係最好,就可以換佢幫你手用電腦「Ren」張成品出黎,睇清楚先拍板去馬。另一邊廂,佢有時亦會有自己嘅設計,例如呢架「Triumph E "Black Matter"」就係其中之一啦。
雖然冠上「Triumph」之名,但呢部Black Matter其實係一部全新概念車,貌似單懸臂(因為睇唔到另外一邊)連結前後輪,之上就係與之平行、Babara Custom一貫似無還有嘅座位,而排氣就安放於坐位之下、整架車嘅中心位置。由於整架車都係微微向前斜,坐姿相當低,所以就咁放喺到都相當有速度感。
作為一個概念設計,當然就唔好旨意佢會有咩實際數字,亦唔太可能會真正面世;但睇車同睇女一樣,有時睇圖已經夠開心啦。
Babara Custom Motorcycle on Facebook
喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024