{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 14 Dec 2017
首先,這部貓形汽車自動售賣機是CG來的。不過阿里巴巴的確宣佈會於下年8月推出自動售賣汽車機服務,而且更可以手機預約試車,一試試三日,還聲稱會有瑪莎拉蒂(Maserati)、平治(Mercedes-Benz)、寶馬(BMW)、奧迪(Audi)、富豪(Volvo)等車款。
阿里巴巴的天貓Tmall將會先在南京、上海設置這部超巨型自動售賣機。片中發生了很奇幻的事,首先在街上拍低想試或想買車款,如果有得賣的話,又如果你是天貓的超級會員,就可以即時預約試車,試車一試就三天,當然亦可以即時付款買車,如果機內有你想要的車款及顏色。而且更著數是每位用家只規限每月預約不超過五次試車,5 x 3 = 15,那不是每月有半個月免費有車用?嚇鬼呀?
日本有不少單位製作過鮮為人知的車款,當中更有不少好嘢。改裝廠Tommykaira在1986年成立,專改日產(Nissan)及Subaru高性能車款,而在90年代初,更花4年時間製作出這輛ZZ,第一代於1996年至2000年間推出,這就是其中 ...
autonews
【睇片】1997年Tommykaira ZZ 日本版Lotus Elise?
16 Apr 2024
呢個世界,話直版有幾直都未必信啦?何況Michael B. Jordan早前段炒車片網上好易搵到,願者上釣嘛。YouTuber James Stradman就買咗呢部炒咗嘅法拉利(Ferrari)812 Superfast諗住修復,但攞咗車之後,發現車架比想像中 ...
autonews
【睇片】擺明非「直版」 YouTuber買Michael B. Jordan拉利812 Superfast修復變中伏
15 Apr 2024