{ SKIP }

POSTED ON 15 Dec 2017
JZA80 Supra,豐田(Toyota)FR跑車,在1993年5月推出,最大馬力280ps。不過這部當然並非普通料,而是TS 8012V S!由日本Top Secret創辦人永田和彥Smokey Nagata改裝,換上來自同廠Century的5公升V12 1 GZ-FE引擎,馬力高達943ps,在10年前2007年的東京改裝車展更贏得改裝車部門最優秀賞!現在,這部超勁金色Supra重出江湖,準備公開拍賣。
90年代日本跑車在日本、香港仍有大量fans,Supra就是當中其一主力。這部大有來頭的Supra,先不論性能,一身金色車身已經夠有型!引擎經過改裝後,配上HKS Turbo,最大增壓壓力達1.2kg/cm2時,能爆發943ps馬力,峰值扭力103kgm,配六前速手動波箱,在2008年運到意大利南部,曾創下極速358km/h的紀錄。
資料來源
http://bhauction.jp/
可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024