{ SKIP }
文:MenClub Simon Tse圖:互聯網
POSTED ON 18 Dec 2017
日本當地有消息傳出,豐田計劃將今年東京車展上展出的GR HV Sports概念車投產,並預計最快可於2019年登陸市場,同時有指該車將出口至歐洲市場,意味香港也有機會買到代理行貨。
雖然在車展上展出的GR HV Sports,未必會是最後投產樣子,但Targa車頂卻好大機會被保留下來,但最終設計仍有待設計師及豐田高層敲定。但可以預知是新車將使用與寶馬合作生產的2公升四缸引擎,再搭載豐田的THS-R(Toyota Hybrid System-Racing)運動型混能系統,至於縱列式四缸還是水平四缸,同樣仍未落實決定。
除了GR HV Sports會有市販可能之外,早年(2015年)在同一場合上展出的S-FR(上圖)小跑車,據知也有望投產,不過上市時間或要推遲至2020年第二代86面世之後,不過對於「餓」了豐田跑車已有一段時間的車迷來說,有得等總好過冇得等!
睇完《John Wick》,更加愛經典Mustang。這影片就有大量經典野馬現身,拱照2024年Ford Mustang GT3 IMSA廠車,因為一身拉花竟然可以集合60年來8部經典落場Mustang拉花,多年回憶揹晒上身。 ...
autonews
【睇片】集合經典拉花 新舊Mustang同場
19 Apr 2024
方程豹(Fang Cheng Bao)Super 9,個名都犀利啦!聽見都驚到起雞皮。BYD旗下嘅方程豹,除咗有Bao 9,之前都公佈咗會推出這部超輕量碳纖monocoque跑車。而新車將會於今個月尾舉行嘅北京車展現身公眾面前...... ...
autonews
【睇片】方程豹 Super 9 Speedster 下星期見公眾
18 Apr 2024