{ SKIP }
文:MenClub Simon Tse圖:互聯網
POSTED ON 18 Dec 2017
美國富士在上周四(14日)發表了一款只生產500部的BRZ tS,定價由33,495美元起,折合未連稅約26萬港元。
這部稱為tS的BRZ,全車由直屬富士的改裝部門STI操刀,首先前後避震全部換上Sachs出品,並加入STI「頂巴」,據知可有效提升整體操控反應。另外,該車亦配備18吋STI輪圈,搭配Michelin Pilot Sport 215/40 R 18輪胎,至於輪圈內的制動器,亦換上Brembo出品,前四活塞,後兩活塞。
新車外觀亦以惡為主,高置STI碳纖維尾翼是標準裝備,再加上同樣由STI提供的頭唇和裙腳,配合三款獨有車身顏色:WR藍色、黑色和珍珠白色,回頭率肯定奇高。另外,車廂亦換上印有tS字樣的雙色alcantara座椅,同時亦會首次搭配最新的7吋多功能觸控導航顯示屏,並對應Apple CarPlay及Andriod Auto等系統。而且,更於表板旁備有一個4.2吋的LCD顯示屏,用來顯示橫向G、油門踏板角度、制動壓力、軚盤轉向角度、油溫、水溫、電量,以及圈速計時。其實「計落條數」,BRZ tS又的確幾抵玩!
方程豹(Fang Cheng Bao)Super 9,個名都犀利啦!聽見都驚到起雞皮。BYD旗下嘅方程豹,除咗有Bao 9,之前都公佈咗會推出這部超輕量碳纖monocoque跑車。而新車將會於今個月尾舉行嘅北京車展現身公眾面前...... ...
autonews
【睇片】方程豹 Super 9 Speedster 下星期見公眾
18 Apr 2024
喺印度,好多激動嘅事會發生,不過今次就新奇刺激到印度新聞都有報。話說呢部林寶堅尼(Lamborghini)Gallardo車主名係一名二手車經紀,本身係相約另一位經紀喺Pahadi Shareef解決之前賣車嘅佣金糾紛。不過好明顯就係 ...
autonews
【睇片】進擊的印度人 先動口一拍兩散火燒牛
17 Apr 2024