{ SKIP }
文:MenClub Dio
POSTED ON 12 Feb 2018
看到這輯相片,很難不被這部Rosso Corsa火紅林寶堅尼(Lamborghini)Huracan吸引,但其實重點並非車身顏色,更非包圍流部件,而是四隻Strasse Wheels輪圈。
林寶堅尼超跑,有沒有哪種標誌性車身顏色?藍?黃?綠?原來另一超跑代表的紅色放到狂牛身上,一樣超正!這輛Huracan擁有一身Rosso Corsa塗裝,還有車側裙腳、前splitter等改裝,但正如前文所講,重點是Strasse Wheels的輪圈,名為SM5R Deep Concave FS,Gloss Brushed Titanium,前20吋後21吋,襯嘅。
《捉鬼敢死隊》部Ecto-1夠晒經典,不用多介紹啦?不過下周上映的新一集《Ghostbusters: Frozen Empire》就多了一部捉鬼車,就是平治(Mercedes-Benz》的Sprinter,改名為Ecto-Z......雖然可以放入大量裝備,不過原廠2 ...
autonews
【睇片】夠鬼快?《Ghostbusters: Frozen Empire》新一代捉鬼車變平治Sprinter?
19 Mar 2024
幾個月前,廠方都拍過一段影片,就是測試Tesla Cybertruck的防彈能力,還用超慢鏡令觀眾看到子彈打到車身一刻,係勁嘅。不過今次由YouTube頻道JerryRigEverything的Zack Nelson作測試,由手槍到機關槍再到50 cal rif ...
autonews
【睇片】另類試車 Cybertruck防彈能力被射爆?
18 Mar 2024