{ SKIP }
文:MenClub John Chan  
POSTED ON 20 Dec 2016

Photos: Honda North America

本田(Honda)北美分部啱啱公布下一代Odyssey嘅繪圖,相呢,只得一張(孤寒咗啲)。但係廠方講到明實物雛型將於一月九日舉行嘅北美國際車展(North America International Auto Show)公布。就咁睇相,車尾輪廓幾有第三代Odyssey(2003年發表)味道,嗰代Odyssey被喻為最有性格、最有concept car兼「飛仔MPV」feel嘅一代,仲有冇人揸緊嗰代嘅日版Absolute版本呀?

現階段雖然冇specs冇乜具體描述,但從本田北美分部嘅新聞稿仍然可以搵到少少蛛絲馬跡,廠方「劈頭」第一句就話係全新動力系統,好大機會喺2.4公升直四自然吸氣引擎以外,新增大馬力輸出版本嘅1.5公升直四Turbo引擎。

熟知Odyssey嘅本田fans都知,Odyssey係有北美版(曾逆輸入至日本,稱為Lagreat)同日本版之分,究竟一月公布嘅新Odyssey係邊個版本呢?咁要到時先知喇!

講到最有性格嘅Odyssey,肯定係2003年發表嘅第三代

可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024