{ SKIP }
文:MenClub John Chan  
POSTED ON 03 Jan 2017

Photos: JDM Legends facebook

《湾岸ミッドナイト》(Wangan Midnight)漫畫、同以相關主題製作嘅駕駛遊戲,令好多人認識「灣岸」故事中嘅主角之一「惡魔之Z」(Devil Z)。
故事中嘅Devil Z以日產(Nissan)第一代Fairlady Z(S30型)為基礎,但已經過大幅度改裝升級,直6引擎加Turbo又加大容積,最大馬力不少於600匹,深藍色車身,唔郁齋擺,辣味都滿到瀉。

唔少鍾意改裝汽車嘅日本車迷,都想扮到自己部S30變到Devil Z,又或者想搵部同Devil Z個specs有番咁上下嘅易手放盤,不過,要搞到部車咁大power自然要落唔少本,有啲只求外形有個Feel,有八、九成似就ok。都係,自己鍾意又覺得似咪得囉!
位於美國猶他州嘅JDM Legends,就將一部1973年240Z翻新,少少改裝,外形有多少Devil Z味道,約50張相,慢慢睇呀喂!

來到月尾,《GT 7》又有更新,首先有沒有準備出發日本看櫻花?沒有的話可以在遊戲內駕駛愛驅去新增拍照模式賞櫻地點影靚相。而新增車款則有林寶堅尼(Lamborghini)Urus、Audi R8 V10 Plus及豐田(Toyota)GT-One。現實 ...
autonews
【睇片】《Gran Turismo 7》本月更新 揸豐田GT-One影櫻花
28 Mar 2024
Maserati回歸賽場,就是即將在夏季推出的MCXtrema。繼承MC20血統,MCXtrema早前就去到Autodromo Varano de’ Melegari進行測試,而駕駛的就是首席試車手Andrea Bertolini。3.0公升Twin-turbo V6引擎,馬力720hp,扭 ...
autonews
【睇片】瑪莎MCXtrema落場測試 推出前聽靚聲
27 Mar 2024