{ SKIP }
文:MenClub John Chan  圖:互聯網
POSTED ON 12 Jan 2017

Tesla宣布,曾經喺Apple效力11年,創製Apple apps語言軟件設計師Chris Lattner,正式加盟Tesla。Chris Lattner今年39歲,將會出任Tesla自動駕駛(Autopilot)軟件部門副總裁。

過去一年,Tesla加快旗下車系(包括發展中嘅Model 3)優化Autopilot系統嘅步伐,簡單嚟講,Autopilot系統包括三組硬件,分別係8個360度鏡頭、12個超聲波感應器同1個向前探測嘅雷達。

Chris Lattner

隨住「Apple舊人」Chris Lattner履新,Tesla有望可以建立一套更加精密準確嘅軟件,去駕馭現有Autopilot硬件系統,咁講法,Chris Lattner十足Tesla Autopilot新請返嚟「司機」,求神拜佛,希望呢位「司機」生生性性。

可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024