{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 11 May 2017
近年多位日本AV女優先後出訪中港台等地引起熱烈反應,可見兩岸三地嘅男人對於AV幾有熱情,早前又有AV片商試圖於台灣召募女優,而上年又有報導指有個台灣男仔自費去日本同AV女優みおり舞拍攝,事後又話知名男優東尼大木(人稱AV周杰倫)願意將佢收為徒弟,不禁就令人好奇:究竟「台灣男優」有冇得諗呢?而根據台灣AV達人「一劍浣春秋」嘅說法,事情已經唔係發展到「諗」嘅地步咁簡單!


根據「劍大」,AV界有某啲片商同事務已經被華人資金收購,而收購嘅目的就係希望借住日本公司牌頭打入日本AV界,更重要嘅係推出自己嘅「演員」,當中更有消息佢哋已經搵到台灣男優人選,即將會公佈身份!而合作片商方面就有老牌片商Alice Japan嘅母公司JHV支持,對方甚至已經聯絡劍大,希望劍大可以推薦一位於華人圈受歡迎嘅女優作為女主角,睇黎都真係萬事俱備啦!

「台灣汁光」李姓男子

Alice Japan專屬女優あかね葵

Alice Japan專屬女優 川上奈々美


除此之外,劍大亦指早前台灣討論區PTT中有網民聲稱要成立第一間華人AV公司其實係講真嘅,以佢所知有人已經計劃從近月好Hit嘅VR影片同線上直播等「旁支」入手。或者不久嘅將來我就會見到「華人首家AV片商上線啦」,可能仲會為一班精力充沛晚晚浪費紙巾嘅男人提供出路!各為有意之士就好快啲操Fit自己啦。
AVNO.1




世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022