{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 15 Jun 2017

學阿寶話齋︰「人類總要重複同樣的錯誤。」就算明知「眼見未為真」,都仲係好膚淺地經常被眼睛蒙蔽真相︰打下陰影就以為係大波、畫下眼線又以為係大眼…所以先成日喺網上世界畀人Fake9,以為有圖真係有真相,點知一去返現實世界見真章就嗌到Shit Shit聲!Any肥,本住「人類總要重複同樣的錯誤。」嘅精神,就算奶過N次嘢都仲係唔知醒,專門玩9人嘅日本品牌VILLAGE VANGUARD就推出連假狗都慳返嘅假大波T裇!


其實假大波嘅衫已經畀人玩過好多次,之前MenClub都有介紹過一件Made in China嘅格仔小背心,單單改變胸前格仔圖案,就已經有大波效果。




VILLAGE VANGUARD之前已經出過唔少古靈精怪嘅T裇,就好似呢件偽露出Bra Bra嘅Tee,都係佢哋嘅神作之一。


而今次嘅假大波T裇,就有啲似嗰件Made in China嘅格仔小背心咁,都係利用格仔圖案嘅變化,去呃9你對眼,令你有見到大波嘅錯覺。


正面睇,多麼的雄偉。



但一睇側面,就一片坦蕩蕩。



再由不同角度睇多次?



再一次感受到呢個世界靠對眼係幾咁唔可靠……

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022