{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 Jun 2017

考試並唔係單單靠背書就可以攞高分,好多時老師出嘅考題都鬼咁刁鑽,簡直變成腦力大測試!不過淨係考你IQ高唔高都算,最爆係有時啲老師仲要喺試卷上同你嚟一場心理戰術……大佬!我都係想安安份份考個試Pass咗佢啫……畀條生路行下啦……Any肥,日本北海道大學就有個學生喺期末考試時遇上一條難題,呢條題目表面上係數學題,實質暗藏各種心理攻防術,真係唔知點答先好。


網民藍川陸里喺Twitter上同大家分享北海道大學期末考試嘅一大難題︰

「由1到100中寫出其中一個你鍾意嘅數字。只要喺唔會同其他同學答案重覆嘅情況下,寫出最大數字嘅人就可以加60分。」



由1到100,最大嘅數係100,但呢個常識係人都知,同其實人答案重覆嘅機會都相當之大,咁呢題應該點答好呢?


呢條咁有趣嘅題目吸引唔少網民圍爐解答,有啲人就話「99.9999999999.....」呢類加小數點嘅數,有啲人就話所謂「最大數字」咪係寫大隻啲隻字,大家都有不同見解,巴打你又覺得呢題應該點答?


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022