{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 Jun 2017
自從PS嘅出現,今時今日呢個世界已經冇「有圖有真相」呢回事,唔少巴打都被網上所謂嘅女神相蒙騙雙眼,一到直播見到條女豬X咁樣貨不對辦真係牶頭都硬埋!但原來PS笨不是女人嘅專利,大陸有位男網民TOTOCT都一樣呃到成班女女濕晒!Er……即係喊到對眼濕晒。



喺大陸網上有點名氣嘅TOTOCT係一名品牌創辦人同埋視覺攝影集團造型總監,就咁睇Title都覺得型棍,加埋一副好似PS過一樣咁精緻又帶點混血味道嘅型男模樣,唔少豬妹都睇到嗒晒糖。








不過美夢終有醒來嘅一天,直到有次TOTOCT開Live,真相終於大白……


係,呢個唔係假ACC,亦唔係TOTOCT毀咗容,而係佢本尊真係呢個樣……





雖然大家都覺得TOTOCT「騙很大」,但因為TOTOCT個性幽默風趣,仲話想學PS嘅話可以搵佢,所以就算佢個樣完全唔同,都好似仲有一班Fans科勞佢……好似係。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022