{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 26 Jun 2017
平時睇日本啲「最可愛JK大賽乜乜乜」啲三甲質素都麻麻地,令人非常懷疑日本係咪得幕前先有靚女,國民平均顏值查實又唔係咁高呢……?不過最近就有位超可愛嘅日本高中生打破迷思,用清純可愛嘅素淡樣貌話畀大家聽,日本真係有好似漫畫女主角咁Pure咁True仲要咁靚嘅高中生存在!



呢位網名「ぎんしゃむ」嘅日本高中生可以話係目前高中界別入面最受矚目嘅人物,由於佢可愛得太夢幻,所以佢嘅相同片已經瘋傳到去南韓!要知道南韓本身已經勁多差唔多樣嘅美女(好似係),要喺當中突圍而出的確唔容易!「ぎんしゃむ」嗰份清新脫俗喺呢個世代真係非常少有!





不過無論眼前嘅女女幾正斗都好,大家都唔可以忘記「這麼可愛一定是男孩子」呢句真理,皆因萌爆嘅「ぎんしゃむ」真係有講明自己係男仔!冇錯!係男仔!係男仔!很重要所以要說3次!












其實……望真啲,「ぎんしゃむ」都唔係咁可愛啫,望望下佢都幾Man丫個樣……咁諗會唔會舒服啲?

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022