{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 Aug 2014

男人愛車是常識吧?不少人都喜歡幫愛車打扮一番,美國就有個名為Rex Rosenberg嘅男人,用特別的打扮方法,裝飾佢部愛車,睇過?

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.



美國設計師Rex Rosenberg擁有世界上獨一無二嘅Subaru。佢用63.5公斤假牙同牙模,以及不同嘅牙膏、牙具、模特頭、娃娃配件以及牙齒主題嘅貼紙裝飾佢嘅愛車。


Rex Rosenberg話,Subaru係「藝術汽車」,美國大約只有1000輛「藝術汽車」可上路。由90年代網上出現「藝術汽車素材」後,Rex Rosenberg就開始對「藝術汽車」産生興趣。

他2005年買咗架Subaru,並開始用假牙等材料對其進行裝飾改造。


Rex Rosenberg最初將自己嘅想法告訴其他人時,很多時候都被斥為「有病」、「變態」。但佢依然決定堅持下去。Rex Rosenberg首先請當牙醫嘅親屬幫其收集丟棄的假牙,但因為想法太奇怪所以畀人拒絕。隨後,佢又開始在eBay上搜索購買,但價格太貴,所以都以失敗告終。最後,Rex Rosenberg獲得一名售假牙嘅學生幫助,終於成功收集大量假牙。


材料收集齊全後,Rex Rosenberg開始進行裝飾工作,此時,甚至有藝術汽車粉絲送佢一份特別禮物——金牙。Rex Rosenberg將其鑲在車嘅倒後鏡上,並安裝小型無線紅外夜視視頻攝像頭,監控觀看或試圖破壞其汽車嘅人。


直到2006年5月份,Rex Rosenberg嘅Subaru先完成。



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022