{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 Jul 2017
夜媽媽11點幾同你講得個「射」字,好明顯就唔係「射波」咁單純啦~(不過「射波」都可以好唔單純……)平時大家都慣咗喺扮工室同球場射射射,但呢啲時段要射的話,當然轉場去床上射就最happy!雖然好多巴打喺床上都想玩耐啲,等對方開心啲,你又過癮啲,所以就一直忍忍忍忍忍住唔射,甚至用盡各種方法去分散注意力,等自己遲啲先射,但你又知唔知,其實你呢個髦聞「忍住唔射」,將來可能搞到你想射都冇得射!一齊睇睇「忍住唔射」有咩可怕後果!


1.軟
如果你成日忍住唔射精,中樞神經系統同埋性器官會一時三刻未恢復到,長期keep住亢奮狀態,令你丁丁長期過度疲勞,身體自然會抑制陰莖充血,結果好易就軟晒。


2.漏精
其實就算你死忍爛忍,啲子孫谷咗出嚟就係谷咗出嚟,你唔開閘畀佢,佢咪成日自己「唔小心」漏出嚟囉……


3.精囊炎
精囊持續充血會搞到精囊嘅毛細血管擴張,仲有機會搞到破裂。


4.射精障礙
成日忍住唔射,會影響射精function,可能會令你遲洩,甚至……衰嘢就唔好講啦。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022