{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 02 Sep 2014

我知~你落到酒吧,飲就飲Cocktail,但對眼就係咁望囡囡;我知~人總係喜歡望美麗嘅事物。但當你邊呷一口Cocktail邊掃索女嘅同時,你又知唔知,其實你手上杯雞尾酒,都一樣好靚值得欣賞呢?



生物化學專業出身嘅攝影師Lester Hutt最近迷上顯微攝影,將鏡頭對準酒吧裏千變萬化嘅雞尾酒。


Rogue American Amber Ale (美國羅格琥珀啤酒)



佢下一步準備將呢啲相做成一個設計産業,變成領帶上點綴嘅花紋,連身裙上獨一無二嘅印花。而且,你仲可以同人講:「呢個係我最愛嘅酒喺顯微鏡下嘅樣子。」

Vodka (伏特加)


Margarita (瑪格烈特)


White wine (白葡萄酒)


Tequila (龍舌蘭)


Scotch whisky (蘇格蘭威士忌)


Lambic (比利時啤酒)


Champagne (香檳)


Red wine (紅葡萄酒)



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022