{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 21 Jul 2017
胸部有分A Cup、B Cup、C Cup、D Cup……可以好清楚畀人知係巨乳定平原。但係丁丁就冇咁明確嘅「機制」,最近網上有一個丁丁長度換算表,可以畀你Check下如果將你嘅丁丁長度換算成胸部Cup數,自己究竟算係大波定貧乳,從而得知你條丁算咩level。


測量丁丁勃起後嘅長度,如果長度小於7.6cm,就等如AAA Cup數,如果你有14.1cm,恭喜你,你就有好唔錯嘅C Cup!


~7.6cm→AAA
~9.2cm→AA
~10.9cm→A
~12.5cm→B
~14.1cm→C
~15.7cm→D
~17.4cm→E
~19.0cm→F
~20.6cm→G
~22.3cm→H
~23.9cm→I
~25.5cm→J


聽聞日本男士嘅丁丁長度平均係屬於C Cup,咁巴打你自己又咩Cup數先?Any肥,無論長又好,短又好;大又好,細又好,最重要係技巧好,正所謂「短小都可以好精悍」,就算你得A Cup都唔使灰心嘅!

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022