{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 24 Jul 2017

雖然成日聽人講咩「酒後亂性」、飲完酒發酒瘟、同另一半嗌大交等等,但原來有研究指出,情侶一齊飲酒幸福指數反而更高!


美國密西根大學錯於老年醫學期刊發表過一篇研究,請來4864對伴侶作為研究對象,研究對象全部都係雙方經已年滿50歲、平均結咗婚33年,而結果發現,當中有同另一半一齊飲酒嘅情侶,對於婚姻品質同埋婚姻滿意度都比較高。不過研究同時發現,如果雙方都唔飲酒,其實都有好唔錯嘅婚姻滿意度。但如果係一個飲酒一個唔飲酒呢?就發現對婚姻嘅滿意度會明顯下降。點解會咁呢?


密西根大學教授Kira Birditt就話,雖然未搵到確實原因去證實結果,但佢哋推測一齊進行休閒活動嘅情侶,會有比較好嘅生活品質,比如兩個一齊飲酒、一齊唔飲酒,都係雙方共同進行,但如果一方飲酒一方唔飲酒,就冇得一齊享受活動。不過,如果飲酒飲到過咗火,變成酗酒,咁就完全另當別論喇。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022