{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 25 Jul 2017
夏天除咗為大地帶來雨水同美腿,仲包括濃濃嘅體味……特別係同人迫巴士迫地鐵時,就會強烈地感受到不同氣味嘅體臭四方襲來,一唔覺意大大力索一啖分分鐘臭暈都似。當你心入面抱怨︰妖!咁臭就噴多啲止汗劑嘅同時,有冇諗過,其實當事人可能唔知自己咁鬼臭呢?


啲人成日話自己係聞唔到自己身上嘅體味,唔係得個講字,有研究指出,人嘅嗅覺只會對獨特氣味嘅變化產生反應,當你長期都聞緊同一種氣味(自己嘅體味),咁你嘅嗅覺就會適應咗自己嘅氣味,呈現封閉狀態,所以好多人聞唔出自己身上嘅氣味,係非常之合情合理。


咁有咩方法可以知自己有冇體臭呢?好簡單,用咖啡就可以幫到你。由於咖啡嘅香味非常濃烈,而且有吸臭功用,所以佢可以幫你嘅嗅覺脫離平日聞慣嘅氣味,重新進入狀態。That's why有人話想試香水時,先聞一聞咖啡豆,再試不同香水氣味,就係要refresh一下個鼻,咁先聞得清下隻香水係咩味。同樣道理,只要聞一聞咖啡香味,再聞一聞自己身體,就可以容易聞得出,自己嘅體味係點。


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022