{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Aug 2017
以前見到啲AV女優引退,一方面會戥佢開心,一方面又會有啲擔心。畢竟以前啲女優引退咗嘅生活通常都冇咩人知,而如果你知,通常都唔係啲咩好嘢黎。但隨住蒼井老師引退後成功殺出一條血路,好多女優盲算唔拍AV都有方法繼續搵食,甚至有啲係未引退就已經公開大搞生意——講緊嘅就係AV界第一痴女里美ゆりあ!


入行九年嘅佢近日喺日本眾籌網站中推出「Greedy」品牌,簡單黎講就係賣底衫褲嘅——唔係佢著過嘅底衫褲,只係佢創辦嘅一個品牌黎啫。根據網站上嘅介紹,佢就話因為工作關係,所以佢見過好多唔同嘅男、女裝內衣褲,於是佢就好清楚點先能夠同時滿足男士要求性感、女士要求舒服嘅要求。所以就希望大家科水畀佢建立自己嘅品牌喎。


好啦,咁你畀錢會換到啲咩?如果你畀5000Yen,你就會得到三張里美ゆりあ著住啲內衣影嘅影真三張,以及發佈攝影會嘅一分鐘影相時間;10000Yen基本上都係一樣,只係啲寫真就變咗「手bra」版本;要去到三萬Yen先會有一件內衣褲(都係冇著過嘅)到手;如果你肯一擲萬金,拎出25萬Yen(約18000HKD),就可以得到里美ゆりあ陪你兩個鐘——不過講到明係只可以食嘢同買嘢,仲有經理人陪同添。


最出奇係成個眾籌頁面,我哋連一件內衣褲嘅設計都見唔到,即係話佢哋賣緊嘅基本上只係里美ゆりあ嘅吸引力。咁至於個成效啦喎…文青執筆之時佢哋只係籌到17萬Yen,距離目標250萬Yen仲有好一段路要行。其實以里美ゆりあ嘅地位,直接拋個身出黎,甚至拍套AV賺嘅錢都一定唔止呢個數,點解要搞到咁複雜呢?
Greedy on Camp-fire
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022