{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 03 Aug 2017
能夠說服女朋友著一套性感內衣供自己欣賞,大概係好多男人嘅願望之一,而要達成呢個願望嘅其中一個好方法,就係搵套啲女仔都會鍾意嘅主題內衣過佢哋。曾經出過迪迪尼公主主題內衣嘅Yandy近日又出咗一套符合呢個條件嘅內衣,今次仲講到明係「波突」添!


呀,Sorry,係「波特」至啱。今次佢哋出嘅「魔法學生」內衣雖然就冇講到明同《哈利波特》有關(相信係因為版權問題),但上面嘅猩紅加鮮黃,一眾《哈》迷都會認得出係葛來芬多嘅配色。上身係灰色喱士透視配白色領口,紅黃肩帶就連接近住高腰酒紅色加灰色喱士底底,性感得黎又有端莊嘅感覺。不過眼鏡同支魔杖就唔包嘅——唔緊要,到時塞第二支粗啲嘅魔杖畀條女咪得囉!


售價方面,成套賣42.95USD,即係大約340HKD左右,算係相當化算,而且仲加多8蚊美金就送香港。依家買黎萬聖節送畀條女再送返個驚喜畀自己都有得諗喎!
Yandy
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022