{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 Aug 2017
大部分學校嘅校規都要求長頭髮嘅女同學扎起頭髮,望落更乾淨整齊,通常啲女同學唔係扎馬尾就係扎高髻,好合理好正常不過丫~但日本有間中學竟然定咗條校規,就係唔准學生妹扎馬尾!而當中嘅理由更令人滴晒汗,引起日本網民熱話!


話說有位日本網民喺Twitter上出Post,講起聽媽媽講家長教師會(PTA)通過咗一條「禁止綁馬尾」嘅校規,就算學生反對都冇情講,而理由就係「女同學扎馬尾露出後頸可能會激起男同學性慾」,真係非常匪夷所思!個網民本來諗住︰唉!如果係昭和時代出生嘅年長老師提出好似都仲算合理,話晒老一輩係保守啲……點知提出呢條校規嘅係一位20歲左右嘅老師,成件事即刻變得相當有嫌疑,絕對有理由懷疑係個阿蛇自己對後頸有特殊性癖好,先覺得露出後頸會令人起色心,要訂立呢條校規,以免自己或者他人做錯事!





個Post一出即刻有勁多網民參與討論,有人就指「係咪露出後頸嘅髮型都唔得?咁孖辮、髻、將頭髮撥埋一邊又點計?」又有人指「如果擔心件校服透Bra引起男同學色心,咁係咪要禁止女同學戴Bra?」基本上大家都認為禁綁馬尾呢條校規相當唔合理,認為與其叫女同學唔好綁馬尾,不如好好教男同學正確性教育,因為就算唔係後頸,相信大把嘢會令男同學起晒色心。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022