{ SKIP }
圖:互聯網
POSTED ON 15 Aug 2017
清純可愛嘅有村架純絕對係近年上位上得最快嘅日本新生代女星之一,憑住甜美五官同清新氣質,架純BB一早就攻陷晒香港男人心,成為新一代女神BB,就算佢啲相包到密密實實,一樣令人情難自禁係都要JJ佢,呢種咁Gfable嘅鄰家女孩型藝人,今時今日娛樂圈中真係可遇不可求!







不過所謂嘅「女神」都不過是人,再靚都總有弱點,雖然架純BB五官相當精緻,但老老竇竇,唔難睇得出BB就係差在塊面大啲、肥啲、肉啲,再加上腮骨又凸啲,睇落成個面型「國」啲……咁囉


冇事嘅!就算唔屬於上鏡嘅「巴掌臉」,只要有頭髮左遮遮右遮遮咪得囉!


雖然架純BB好明白自己面型嘅缺點,識得用頭髮去修飾,但有時一扎起頭髮,真係出出地事。眼尖嘅日本網民一早都知架純BB面型唔算靚,所以一直都有喺網上面討論佢「大面」、「圓面」等等問題,但So Far佢嘅面型都未足以破壞佢嘅美麗,頂多係有啲角度唔太上鏡。




直至呢期架純BB晨間劇《雛鳥》播出,網民就驚覺事態嚴重喇!因為有村架純為咗完美演繹村姑角色,刻意曬黑同埋增肥5公斤!本身已經包包面嘅架純BB再肥多5公斤之後,塊面當堂明顯圓潤咗,扎埋頭髮一睇,成個「國」字面出晒嚟,反差程度誇張到好似畀人惡搞P圖咁!好多網民都懷疑自己有冇睇錯,呢個人真係有村架純??













雖然劇中架純BB的確走晒樣,但無非都係為藝術犧牲,而佢嘅努力都冇白廢,《雛鳥》由4月開播至而家,收視愈來愈好,大家都唔再Focus喺佢嘅面型上,堅係留意返佢嘅演技,聽聞家下有村架純仲升呢做國民級女星,都算包面得抵丫!


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022