{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 Aug 2017
街霸今年面世30年咁大件事,推出周邊商品就係基本嘢啦!就好似專製作動漫周邊嘅SuperGroupies,今次就唔Cross over動漫改做同《街頭霸王》聯乘,推出睇見都想對佢出「波Get」嘅春麗&Cammy性感內衣!


雖然春麗喺《街頭霸王II》先初次登場,但作為「全世界格鬥遊戲中第一個可以操作遊玩嘅女性人物」,自然份量十足!而SuperGroupies嘅《街頭霸王》內衣第一彈就係要向春麗致敬,以春麗最經典嘅藍色旗袍為主題,設計出春麗內衣。藍金相間嘅「春麗」款內衣,除咗Bra同Under之外,仲連埋一條開叉短裙仔模擬旗袍下擺。





而春麗招牌孖髻仲特登用Bra前兩朵白花裝飾去呈現,更有春麗感覺。


由於裙仔係另外配搭,所以著又得唔著又得,睇你想點玩啦巴打!



不過呢套內衣比原裝春麗套衫少布咁多,同女朋友Fighting時都易「波Get」得多!


另一套內衣就係以有「Killer Bee」之稱嘅Cammy為靈感,《街頭霸王》中除咗春麗之外,Cammy亦係另一受歡迎女角,佢嘅經典造型係緊身高叉連身套裝,不過照跟嚟做內衣相信會非常唔舒服,所以為咗突顯Cammy嘅率性俐落,「Cammy」款內衣改成運動內衣,以軍綠色同鮮紅配搭。






胸前仲有Cammy帽上嘅標籤,再加上無鋼圈設計,感覺更舒適,堅係同你打返場都冇問題,不過似乎辨識度就冇咁高咁解……


可能因為咁,「Cammy」款內衣價錢上都比「春麗」款平啲。「春麗」款就8800日元,而「Cammy」款盲7800日元,係就係有啲貴,但對《街頭霸王》Fans而言絕對值得入手,冇女朋友咪拎嚟擺下囉!目前兩款內衣將會喺8月28-9月18進行預訂,巴打們自己入手又好,買畀女友都好,有興趣就快啲落訂!


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022