{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 31 Aug 2017

日本嘅流行真係千奇百趣,繼N年前流行嘅辣妹文化,到今時今日,好多嘢都唔同咗,不過你又估唔估到,當年辣妹興黑皮膚,會玩到而家興埋五顏六色嘅「異色肌」?老老竇竇,我就真係估佢唔到喇……




話說而家日本興嘅呢種「異色肌」辣妹潮流係由寫真女星赤根京帶起,佢主張「女性應該崇尚自由」嘅理念,Call埋成班Cosplayer同埋Model一齊扮「來自星星的辣妹」,喺新宿、歌舞伎町等地方影靚相,七彩膚色配上繽紛嘅服裝,真係唔多似地球人,非常符合佢哋自由到飛上太空嘅Concept。



就咁睇相就幾Sharp幾特別,不過相信真人見到佢哋真係會當堂嚇一跳。對於呢種新流行嘅文化,唔少網民都表示︰「我接受唔到囉……」雖然咩都見過晒嘅日本人對「異色肌辣妹」不至於太反感,甚至有人覺得睇耐咗都幾可愛,只係唔太習慣到,加上好多人都好奇,下下出去都要油晒全身咪好麻煩?











唔……總而言之,大家對「異色肌辣妹」嘅出現似乎都充滿住「黑人問號」多過欣賞嘅目光,香港巴打又點睇?

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022