{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 19 Sep 2017
最近日本有個電視節目喺網上引起熱話!話說東京電視台嘅綜藝節目「家、ついて行ってイイですか?」,專門等到冇晒電車尾班車,然後出的士錢送搭唔到尾班車嘅路人返屋企,再順影埋個路人屋企係點。


而喺9月13日最近播出嗰集,就咁啱訪問到一個禿頭嘅男人……問到佢做邊行,佢就話自己公司係從事漫畫之類嘅工作。



本身諗住︰哦~可能係啲漫畫店或者出版社之類啦,睇佢個樣都唔似做大事嘅人,就係咁,照平時套路,拍攝隊就出的士錢送佢返屋企,又閒話家常咁,得知呢位禿頭男人原來叫做吉田博高,今年46歲。


返到吉田屋企時,咁啱撞到佢老婆都返嚟,估唔到呢位46歲嘅禿頭大叔會有位33歲嘅靚老婆!睇到呢度一眾觀眾已經羨慕不已!




再入埋間屋一睇!發覺案情一啲都唔單純!有靚老婆仲有靚屋住,究竟呢位相貌平平嘅吉田係何方神聖呢?!


佢就講咗句︰「我經營一間叫做『虎之穴』嘅公司。」


冇錯!係嗰個「虎之穴」呀!係秋葉原嘅象徵之一「虎之穴」呀!



呢個吉田絕對唔係吹水,佢真係「虎之穴」嘅老細!


咁作為大公司老闆,一年可以賺幾多呢?!答案就係230億日元!


對一眾宅宅而言,可以靠動漫搵食,一年賺230億!絕對係人生勝利組!重點係吉田仲有個非常恩愛嘅靚老婆,真係冇得輸!




不過,即使係人生勝利組,都有心酸嘅事情……(雖然本人好似唔覺……),老老竇竇,雖然吉田有錢又對老婆愛護有加,嫁畀佢真係冇嘢好愁,但佢老婆都坦言,吉田嘅樣……真係呢……係強差人意嘅,所以佢老婆都好少會想同佢錫下嘴仔,通常都係……掂下鼻仔就算……



……唔通宅宅就算有心又有錢,都脫離唔到成為大法師嘅宿命?!嘴仔都唔多錫,更何況……算啦,最重要本人開心就得。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022