{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 Sep 2017

AV教路,女仔求職都會有潛規則,請唔請你,就要睇你識唔識「做」。不過估唔到,有人真係將呢啲橋段認真寫成書,教人(只限女性)應該用咩情色手法先可以成功得到工作。


呢本惡搞味濃嘅日本求職工具書《女性のための絶対に落ちない就活術》睇個封面都知唔正常,一開波仲勁不負責任咁話︰「使用者見證,照住書入面嘅攻略就輕鬆通過20間公司面試。」再睇埋內容真係不得了!



先話你知公司想要點嘅「人才」:

可愛嘅女生:36.2%

大波嘅女生:28.3%

容易上床嘅女生:20.3%

員工嘅後宮老婆:9.1%



再話你知面試時對方諗緊咩:

好想做愛:53%

好想揸波:21%

好想內射:11%

呢個人嘅屁股好唔好摸:7%


跟手教埋你成功嘅履歷應該要點做,就係由相片開始!

佢話,與其寫死板嘅履歷,不如就用張露點嘅大頭相,再加自己三圍同FB落去,咁就冇死!




而面試禮儀都非常重要

面試時最緊要鞠躬,鞠躬時最緊要露出乳溝,佢就教你,45度鞠躬乳溝就會最長。




雖然全部教學都係得啖笑,但唔知會唔會有好傻好天真嘅妹豬真係信咗而跟去做呢……?

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022