{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 25 Sep 2017

燙傷會令皮膚又紅又腫,影響外觀,難怪大家會想遮住傷口。之不過對偉大嘅消防員而言,燙傷痕跡就好似烈士嘅疤痕一樣,照計如果唔係傷得太勁,都唔使點樣遮遮掩掩丫,Show出嚟唔係仲Man仲有型咩?但係美國一位消防員就唔係咁諗,雖然佢喺火場救火時只係燙傷少少手掌部位,但自從佢被燙傷後,就一直唔願意出門,究竟係咩事呢?真係燙傷少少咁簡單?定其實係非常嚴重令佢有心理陰影唔想出門呢?


於是呢位消防員嘅鬼馬老婆就影咗張佢相,Show佢老公手掌到底燙傷成點……原來佢老公之所以唔想出門,係因為佢手掌嘅燙傷痕跡太似JJ!



Um……的確好大心理陰影,希望佢老公隻手唔會留疤啦……如果唔係咁就一世都有JJ喺手喇……

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022