{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 17 Sep 2014

無錯,又係關於「Nerf」嘅短片,不過今次唔係Fans們喺屋企拍完再加啲陽春Effect,而係搵黎美國著名Trick Shot團體「DudePerfect」黎表演!

所謂Trick Shot,本身係用黎指「花式桌球」,但隨住越黎越多人以不同嘅方式(籃球,美式足球,Nerf,甚至飛碟)玩Trick Shot再放上網,依家已經係指各種各樣嘅「花式射撃」。

而「Dude Perfect」就係美國其中一隊最出名的Trick Shot團隊,本身以籃球和美式足球為主,但間中都會玩下其他嘢咁。就好似呢條片,佢地就喺間湖邊大屋一邊玩水上電單車同Wake Board,一邊玩「Nerf」。都唔明點解人地夏天就玩呢啲,我地就比Apple同天文台玩嘅!



「Dude Perfect的Nerf Trick Shot


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022