{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 09 Oct 2017
俗語都有話︰「臭你又瀨?!」但無奈人生好多時都輪唔到自己話事,咁多人瀨,你估真係個個都想瀨?面對自己嘅另一半,好多男人都會迫不得已要屈服喺對方嘅淫威之下,就算對方係一名臭西,都冇權Say No話唔瀨。呢個時候,唯一可以自救嘅方法,就係盡你所能,去令臭西變香!外國Cosmopolitian就介紹咗9種食物,可以改善私處氣味,巴打如果都苦惱緊要如何應對臭西,不妨叫佢食多啲以下嘅食物。

蒜頭
雖然食完蒜頭把口會好臭,但生食蒜頭可以殺死酵母,有助減少感染陰道嘅細菌。

乳酪
乳酪含有豐富嘅益生菌,維持私處酸鹼性。

蕃薯
蕃薯含有豐富維他命A,可以維持陰道、子宮壁嘅健康。


紅莓汁
紅莓含有豐富酸性化合物,可以打擊私處內嘅有害細菌,平衡陰道酸鹼性。

蘋果
蘋果可以保持私處嘅濕潤同健康。


飲多啲水唔單只可以幫助身體排毒,仲可以令陰道保持濕潤與健康。

大豆類食物
大豆類食物含有植物雌激素,可以保持陰道溼潤健康。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022