{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 26 Oct 2017
做人最困難嘅地方係你無辦法討好晒全部人,有人鍾意你,亦都總有人唔鍾意你。現實生活中,可能會受到人白眼,背後被講壞話;網路世界中,由於講嘢唔需要負責,所以大家都會盡情傷害別人,而更多情況,被傷害嘅人應又唔係,唔應又唔係,只能默默硬食,有口難言。但假如我哋將自己嘅生活建基於別人嘅惡言當中,未免太可憐,面對他人嘅言語攻擊,應該點做先係最好?外國網站bustle就教大家幾個方法。

重新解讀他人嘅說法

唔少人嘅惡言攻擊都包含私心,就係因為自己「唔鍾意」、「唔滿意」,又或者妒忌等等心態,講出難聽嘅說話。仲記唔記得N年前有篇港女潮文,話港男對任何靚女都可以挑剔?其實佢哋未必有心,只係因為太常被女性傷害,先會挑剔他人,話佢哋呢樣唔好、嗰樣唔好,透過踩低別人去令自己個心舒服啲。


唔好放喺心

「唔好放喺心」永遠都係講就容易,做就好難,但我哋亦需要慢慢磨練心智,唔好為咗一、兩個批評而忽略其他人嘅支持以及讚美,咁對喜愛我哋嘅人同樣相當唔公平。

沉默

當有人攻擊你,你自不然會好想反駁,但即使你好好解釋,都會有堅持己見唔聽你講嘅人,既然對方永遠覺得自己啱晒,咁你講咩都無用,倒不如沉默唔好理佢,都不失為一種風度。記得曾經有為網民攻擊完我後自我反省,解釋返佢之所以會攻擊我,係因為佢生活上有好多不順心嘅事情,於是就喺網上周圍撩交嗌去發洩,但其實都唔係真心,仲同我講,如果你喺街上見到隻狗亂吠,都唔會同佢去理論啦。

自嘲

當別人嘲笑你去取得快樂,可以見到佢哋係幾咁無禮,將自己嘅快樂建築喺別人嘅痛苦身上。但當你識得自嘲去回應,則可以顯出你嘅智慧同大器,因為只有心胸廣闊嘅人,先識得自我幽默。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022