{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 09 Nov 2017
其實男人好多時都非常簡單直接,有咩意圖都好易睇穿,唔似得女人咁,成日講嘢話中有話,要人估估下之餘,仲好易令人誤會。唔想媾女不成仲唔小心做咗人哋隻兵,就要識得睇穿女人說話背後嘅意思,究竟係真心受媾定係婉轉地拒絕緊你。日本Twitter有位網友「Mickeysmith‏」日前就出咗個Post,教曉大家當女仔對男仔冇興趣時,有咩婉拒約會嘅說話技巧,令好多男女都得益不少。

「Mickeysmith」就設咗個情境題,假如有個男仔想邀請個女仔做乜做乜,而個女仔對個男仔又冇興趣,有咩方法婉拒會冇咁Hurt呢?

假設問題︰「不如下次我哋一齊去睇戲?」


以下就有幾個答法︰

婉拒答法1︰「好呀,如果你有好對象嘅話帶埋嚟介紹我識丫!」

婉拒答法2︰「好呀,我有個幾好嘅女仔朋友,不如我幫你問埋佢丫!」
婉拒答法3︰「好呀,要唔要約多啲人一齊去?咁樣熱鬧啲開心啲!」


對於經驗豐富嘅男士而言,單憑呢幾句都睇得出其實條女對你冇Feel,但部份太年輕嘅少年可能認為,只要對方講得出個「好」字,應承自己赴約,就一定有機,但其實魔鬼在細節,只要佢唔係想單獨同你出街,就表示條女對你有意思嘅機會都係好微,繼續做盲頭烏蠅去媾佢,好大機會會令自己淪為兵仔,巴打們都係諗清楚好啲。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022