{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 12 Dec 2017


唔似得某個郁啲就休刊嘅漫畫家,《名偵探柯南》作者青山剛昌都算非常勤力,由1994年連載至今,雖然柯南一直都未有望變返做新一,但都叫住劇情Keep住有進展,又少請假咁話,而且佢仲不停推出漫畫、動畫、電影版,所以就算青山剛昌話要抖抖,大家都唔會詐型,仲覺得好應該要畀佢休息一下。


話說青山剛昌就喺《週刊少年Sunday》嘅「編輯部給讀者的話」入面,公布《名偵探柯南》要長期休刊︰「大家好,我係青山剛昌,由下一期開始,因為要養病、充電嘅關係,柯南將會進入長期休刊嘅狀態,喺《名偵探柯南:唐紅的戀歌》、《魔術快斗》、《柯南》「紅色修學旅行篇」後,愛情喜劇能量火力十足,但係好似有啲努力過頭,即使係喧,努力嘅成果仍然值得,所以我要暫時休息。」



雖然青山剛昌冇特別講起幾時會休刊完畢回歸,但粉絲們不捨還不捨,都毫無怨言,希望青山剛昌可以好好休息,狀態大勇咁返嚟繼續畫更多好漫畫畀大家!
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022