{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 09 Feb 2018

呢個世界係好唔公平,正所謂「人帥真好,人醜性騷擾」,調返轉,其實呢條formula對女性都一樣咁work,就好似有啲說話,出自靚女口中就覺得好合理,但出自醜女口中,就會覺得︰你憑乜嘢?!日本就有個調查,詢問男士們覺得醜女講啲咩最令人覺得自大又嘔心,巴打們自己又有冇貨可以開心share先?

「我點會鍾意阿邊個邊個!」
人揀你你揀人,唔少男士聽到醜女講對阿邊個邊個冇興趣時,相信心入面第一句一定係︰你估阿邊個邊個又會鍾意你咩……?

「如果鍾意我應該要有表示囉!」
首先可唔可以唔好咁自以為是assume人哋鍾意自己,其實對方好有可能只係gentlemen而唔係對你有意思。

「唔該你靜一靜!」
好多聚會上都會有啲女性失驚無神打斷人哋嘅對話,要人哋靜一靜畀自己講嘢先,其實佢哋主要都係想掌控一切等人哋留意佢,但對男性而言,作為醜女就冇資格講呢啲。

「我成日吸引埋啲我睇唔上眼嘅男人。」
對於男性而言,聽到醜女講埋啲咁嘅嘢,實在係會想問佢「你以為自己係邊個?!」

「我冇辦法同冇腦嘅人拍拖!」
呢種女性畀人一種好高姿態嘅感覺,男人會覺得,明明自己都生得唔靚,有人吼都已經執到,憑咩去嫌三嫌四。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022