{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 06 Mar 2018

平時去日本旅行,有女女陪你去遊戲機中心打機夾公仔,如果你嚟緊都要去日本,不妨帶返女友去呢間日本期間限定嘅Chanel遊戲機中心「COCO」,包保佢開心到震!


不過咪住先!巴打唔好以為自己可以喺一邊打機,放低女友喺側邊打卡,皆因呢個Chanel遊戲機中心「COCO」只不過係日本Chanel為咗Promote新化妝品嘅宣傳手法,無論係街機又好、賽車機又好,一律都只係Gimmick嘢,全部都係得個靚字得個擺字唔玩得。

唯一一部真真正正玩得嘅,就係呢部Chanel夾公仔機「The Bubble Game」。Chanel夾公仔機「The Bubble Game」入面放滿各式各樣嘅化妝品,到時女女實叫硬你幫佢夾,不過有得玩之餘又氹到女友,都算係咁。


如果巴打真係打算帶女女去的話,就要留意返呢間Chanel遊戲機中心「COCO」並唔係日日都開,佢嘅營業日期只限2018年3月2日至2018年3月11日,時間係11:00 - 19:00。而最後一日18:00就會結束;地址係東京都渋谷区神宮前6-16-26(CASE B),入場費全免,帶女朋友去開就唔好錯過喇。

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022