{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 21 Nov 2014

如果有一日,你行行下街,有個靚女走埋黎問你:「先生,可唔可以比我揸吓你個啷啷呢?」你會有咩反應?

喺美國就有Youtuber以「為Movember計劃(在澳洲發起,在11月內唔剃鬚以提升社會對睪丸癌及男士憂鬱症等問題)」籌款為名,搵咗個靚女喺街頭提供「睪丸檢查」,實際上就係戴住對洗碗手套當街當巷伸手入你褲檔揸你啷啷,同時佢哋亦會為每位接受「檢查」的男士捐出100美元予「Movember計劃」。



而呢對Youtuber之前就襯住10月係「乳癌關注月」,同樣以籌款為名對超過100個女性進行「Motorboating」。咩叫Motorboating?我唔直接答你,我用條片答你。


同樣地,為咗提升「女性被進行割禮(即係為了防止得到性興奮而切除陰蒂)」嘅關注,佢地又……唔講啦你自己睇啦!



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022