{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jan 2015

作為一個出色嘅歌手,除咗要有悅耳嘅歌聲,表情台型等等都可以造就強勁張力,先會得到觀眾激賞。

外國最近就有位歌手爆紅,就咁睇佢,佢似乎係一個長得同猿人有幾分相似嘅醜男,但望真啲,就會發現原來佢係一個可愛嘅下巴仔,下巴仔惡搞又傳神嘅「面部」表情非常搞笑,令呢段歌唱影片瞬間爆紅!



外國網民Devil Devine近日喺社交論壇Reddit上載一段朋友演唱影片,點擊率爆表!佢朋友喺片中演唱一首Ed Sheeran的《Thinking Out Loud》,歌聲動聽出眾自然不用多說,但特別之處在於佢嘅表情非常惹笑生動,呢個望落有點醜陋嘅歌手,實則係朋友長滿鬍鬚嘅下巴再畫上五官。



下巴仔嘅死魚眼同猿人鼻睇落真係唔多討好,如果佢係一個真人,應該冇咩人願意定睛欣賞佢咁耐。但當呢副醜醜嘅「五官」加上強而有力嘅嘴唇,配上動人嘅歌聲口擘擘,又真係幾鬼過癮!


你睇佢一副激動到「怒髮沖冠」嘅樣子,是咪巧可愛呢~

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022