{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 02 Mar 2015
俗語有云︰「男人大丈夫 流血不流淚」,但男人都係人,同女人仔一樣,一樣有情感,會唔開心,會傷心難過,同埋一樣會想流馬尿!


但男人一喊真係好樣衰!你生得好睇啲嘅話,喊都可能仲畀人話你感性性感,但如果你生得唔夠靚仔,喊就只會畀人彈你懦弱冇鬼用。



所以作為一個男人,真係要學識如何瞬間鎖住眼淚嘅秘技,先唔會喺人前失威。


美國嘅馬里蘭大學神經學家普羅文(Robert Provine)就話,「因情緒而流淚的意識控制很薄弱,大多數人無法收放自如;就像臉紅一樣,我們身體不存在相應『開關』,無法從流淚模式一下子切回來。」

咁即係我哋冇辦法控制眼淚?有啲人就有偏方,話眼淚就快流落嚟時,只要抬高個頭,等啲眼淚倒流就冇問題。

不過呢個辦法嘅成功率大概只有50%,而且抬到個頭咁高,你估人哋會睇唔出你忍緊眼淚咩?所以其實呢個方法笨唔太Work。因此又有人話,利用其他部位嘅痛楚轉移注意力,例如偷偷捏自己大脾、捏自己虎口咁話喎。(不過個人覺得,如果唔小心捏得太大力,反而真係會痛到喊吧?)

咁有咩方法可以成功地控制到眼淚呢?

荷蘭蒂爾堡大學心理學教授芬格胡茲(Ad Vingerhoets)提出一個不必捱痛,又可以忍住眼淚嘅小方法:透過增加肌肉控制,限制原先快要哭泣的情緒反應。

即係點?芬格胡茲表示:「哭泣是種特殊的被動反應,源自你的無助感,而最有效抵禦無助感的方法,就是它的相反——控制感。」即係話,下次當你覺得就快要流眼淚時,只要使勁控制身體某段肌肉就得喇!

例如括約肌


喂!講笑咋!唔好周街搵屎忽夾嘢呀!谷行手瓜咪算囉!
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022