{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 05 Mar 2015

成日聽人話,瞓覺時嘅反應代表你潛意識諗法,例如發咩夢、用咩姿勢瞓覺,都可以略知一二你嘅內心。而愛情中,好多時情侶間嘅關係狀態非常模糊,好難分辨而家同對方係去到咩地步,不妨透過以下9種情侶睡姿,去窺視下你同伴侶之間嘅感情有幾sweet sweet?

1.男人攬住女人,女人頭靠住男人胸膛瞓
女人將頭靠喺男人肩膀或者心口上,代表男人好溫柔貼心,令女人感到放心、舒適。



2.男人背向女人,女人攬住男人瞓覺

女生抓著男生唔放,但係男生好多時會感到窒息,需要自己私人空間,代表兩人感情開始有點生變。



3.女人靠在男人手臂上瞓

呢種睡姿係女生將頭靠喺男生手上,代表十分依賴、需要對方。另一方面,呢種睡姿都說明男生掌管戀愛主導權。



4.兩人背對背貼住瞓

呢種睡姿表示情侶徹底脫離熱戀期,彼此都需要空間,甚至感覺唔到對方嘅存在,親熱次數都開始減少。



5.鬆散舒適睡姿

會出現呢種睡姿可能有兩種情況,一種係兩人剛認識仲未好熟;一種係兩人已經脫離熱戀期,所以各自選擇自己舒適的睡姿。



6.兩人瞓到遠一遠

呢隻就係所謂嘅「雙人床中間隔著一片海」,彼此感情已經變質,就算瞓埋一齊都無法感到依靠、放鬆,典型分手前兆。



7.蜜月擁抱睡姿

通常蜜月期會出現的睡姿,代表雙方很依賴彼此。



8.雙腿交錯睡姿

兩人越來越熟悉,就算侵入對方領域,彼此也不會生氣。



9.男人攬住女人入睡

通常結婚3至5年的夫妻最容易出現呢種睡姿。精神學家Samuel Dunkell分析,當女人身體靠在男生身上時,內心會產生一種安全感、依賴感,認為呢個係一種「舒適的束縛」。



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022