{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 27 Mar 2015

以前(其實到依家都仲係)男人揀女仔,淨係睇樣睇身材就比人話膚淺、物化女性、貶低女性。黎到今時今日嘅香港,作為男人唔可以要求條女大波腿幼,但啲女仔就可以要求男仔有胸肌有腹肌,又冇人出黎話佢哋物化男性?哽嘰!公平咩!

而又唔到你唔認,唔單止女仔對男仔,就連男士們本身都越黎越著重自己嘅外表。但究竟係唔同國家、文化之下,點先算係一個靚仔呢?Buzzfeed就做咗個統計,搵出世界其中12個國家嘅靚仔標準。


美國:

- 根據三藩市州立大學嘅研究顯示,美國男性受到傳媒的壓力而覺得自己應該要變大隻

- V型男,即是上身,包括肩膊肌肉發達,而下肢較瘦是美國男性的理想身型。

- Lumbersexual(來自伐木Lumbering)是新興審美標準,基本上即使指,有鬍鬚、大隻的白人男子。


巴西:

- 在巴西,白人加金發是靚仔嘅標準

- 不論男女,巴西人認為「日耳曼人種」的外表最為吸引(簡而言之就即係輪廓很深、高大又金髮,即係雷神咁樣)

- 整容在巴西變得越來越普遍


南非:

- 縱然白人只佔人口不足9%,但由於白人在南非的生活水準和社會地位都比黑人高得多,所以還是白人男士佔優。

- 在2014年,南非版的男士雜誌Men's Health和GQ,有超過77%的封面模特兒是白人男性。

- 美白產品在南非男士和女士市場都非常吃香。


土耳其:

- 當地融合西方與伊斯蘭文化的肥皂劇深受整個阿拉伯國家喜愛。

- 由於該劇的原因,很多女性對男士的要求由肌肉男、變成浪漫男。

- 在土耳其,目前最流行的男士美容服務是「去除體毛」。


意大利:

- 意大利男士習慣穿上度身訂造的西裝或者衣服,配上平底鞋和袋巾。但圖案T-Shirt是不常見的。

- 「Sprezzatura」,即係「有學識地隨便」經常與男士吸引力掛勾。

- 意大利男士非常接受包括修眉等等整理儀容的行為。


英國:

- 每五個英國成人就有一個身上有紋身,使其成為世界上最多紋身人的國家之一。

- 英國人的審美觀深受模特兒和足球員影響

- 近年英國男士大致分成兩派:著重儀容外表的「都市美班男(Metrosexuals)」和粗獷野性的「小伙子(Lads)」。


南韓:

- KPOP,或稱韓流,目前正主宰亞洲的娛樂事業。

- KPOP明星揉合高大肌肉身型和男士溫柔和前衛造型於一身。

- 少不了的當然是整型。而整容部份通常為雙眼皮、高鼻樑等等。


Buzzfeed全文













世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022