{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 28 Mar 2015

所謂活到老,學到老,香港社會競爭咁激烈,緊係要不時學返幾招增值自己。咁樣不單止喺工作上幫到自己,於人生大事上更加有好重要嘅影響!就例如以下呢個韓國網站教路嘅「一掌測胸法」,冇論你面前嘅對手係有胸扮冇胸,定阿SA扮蒼井空,你一手Cup落去便知龍與鳳!


AAA Cup:放鬆手掌貼上平面。


AAA Cup基本上就係一個iPad,而實際上嘅大小就同你放鬆手掌,再放於一個平面之上後,手心與平面之間嘅距離差唔多。具體啲黎講,就即係可有可無。


AA Cup:手指公摸食指第二指節


根據Wikipedia,所謂AA Cup即係指胸部凸起等如或少於一吋。所以比起iPad,其實更加似一部反轉嘅G Flex。測量方法係五指並攏,然後手指公摸住食指嘅第二指節(由上數起)。


A Cup:手指公摸食指第一指節


繼續五指並攏,但今次手指公摸食指第一指節。嚴格上即係整個「鶴形」出黎。唔知點解越寫就越似啲人教你用手Check牛扒幾成熟咁嘅呢。


B Cup:以手作C


冇錯,根據呢幾張圖,用手整個「C」字出黎個大小就係B Cup,係咪好反高潮呢!


C Cup:以C兜底


同B Cup個手勢一樣,只係個角度唔同,由正面突襲改為兜底進攻。


D Cup:手心向天,五指微屈。


D Cup,好多香港男人一世人都掂唔到嘅英文字母。與其話學黎用於實戰測量,不如話係分辨「你想」與現實之間嘅鴻溝!


E Cup:對唔住,冇


唔好玩啦,話到明「港男必學」,D Cup嗰招你都未必有機會用,學E黎做咩呀!算吧啦你六師弟!


原圖

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022