{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 27 Mar 2015

成Q日都話男人不壞女人不愛,問到女人s係咪真係咁犯賤,又口口聲聲話唔係。女人心目中的壞男人同賤男人係兩回事,問到咩係壞男人,又咦咦哦哦話好難解釋,一句到尾︰「你唔明架喇~!」妖!你哋唔講緊係唔明啦!Mean娜而家就話你知,究竟女人口中嘅壞男人究竟係點,又有咩咁殺食。



與別不同的魅力
壞男人畀人感覺與別不同,可能佢唔合群,又或者行為舉止好瀟灑,唔似得大部份乖男生。但其實呢啲所謂感覺「壞壞的」男生,冇做過咩壞事,佢嘅壞係出自其神秘同獨特感覺。初時女生可能對呢種「壞男人」冇咩好感,但同時又會對對方感到好奇,漸漸被佢吸引。



性格反叛
女人喜歡的「壞男人」基本上唔喜歡順從某些規條,以及有強烈自我風格。 有時壞男生的行為壞得來帶點孩子氣,例如走堂去抽煙,同人打交之類,但佢哋反叛的背後,可能有一段不為人知的過去,例如來自單親家庭等等,讓女生容易產生母愛,萌生愛心。



行為大膽
「壞男生」比一般男生大膽,但卻識拿捏分寸,唔會一味做出嚇怕女生的行為,反而識得做出令對方又愛又恨的舉止,令佢哋小鹿亂撞,日本而家流行的「壁咚」就是其中一個例子。



只對你好
女人心目中的壞男人只對自己好。雖然壞男人可能做出好多傷害他人嘅事,但偏偏對你一個好,令女生覺得自己係獨一無二,從而有種好甜蜜的感覺


世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022