{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 23 Apr 2015

點樣睇得出一個人係咪虛偽?就係當你問佢「擇偶條件」嘅時候。每次當你問到:「你究竟鍾意咩男/女仔呀?」總有人會答你咩「唔使高富帥、不求白富美,最緊要心地好又相處得到,孝順顧家就夠哂數。」但條友每次都越級挑戰Model級對象,咁你就知佢講嘅嘢有幾咁唔可信!

咁點先可信?叫佢用錢買啦!近日在大陸就瘋傳一個假設性問題:如果你有五蚊去買一個理想男人,你會選擇啲咩特質呢?而其中「帥氣外表」、「忠誠」同「富有」均為價值三蚊嘅高額選項;「身體健壯」同「浪漫」就值兩蚊,而最Cheap嘅就係「幽默風趣」、「聰明機智」同「長得高」,只係值一蚊。



換言之,「靚仔」、「忠心」、「有錢」係不能並存嘅,而如果你掉哂五蚊落去買個大隻靚仔返黎,咁佢就會係好窮啦、好木獨啦、好蠢、好矮但同時又好花心咁啦!

事實上呢個命題唔係要你砌個理想對象咁簡單。實際上佢係逼使啲人為理想對象取捨,黎斷定佢真正嘅擇偶條件。即係如果有人口講自己唔鍾意靚仔,但一嘢就掉三蚊落去要「師氣外表」返黎,咁你就知咩事啦?



你話搞到啲男人好似貨咁,好慘啫!?對唔住呀,你都知喺依家呢個所謂「性別平等」嘅大氣候之下,「男人好慘」呢四隻字係冇市場架啦?再加上其實都有個女版「價目表」,其實好公平架!

最慘係咩?最慘係發現如果有人想買自己,五蚊係有找嘅……「幽默風趣」同「聰明機智」,本文青值兩蚊…嗚嗚嗚……



世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022