{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 25 Apr 2015

有人話溝女最緊要靚仔、高大、有錢,但咁你就未免太睇少啲女仔,因為人家都係懂得與時並進嘅生物黎,今時今日「高富帥」就已經唔夠用架啦!

點解我會知?因為我又有喺Youtube睇片囉!


話說「Model Pranksters」就拍咗一段「整蠱片」。一開始就見到個又高大又靚仔嘅男Model與一名坐喺路邊嘅女子搭訕。

話佢靚佢就答單字--不過呢個已經係有「靚仔加成」嘅結果,如果唔係就已經報咗警話你性搔擾啦!


問佢拎電話?「我諗我男朋友唔會鍾意喎!」


然後就換件衫、用明星排頭出場!


個女仔即刻就「嗡」上黎話要自拍!

「你可唔可以錫我面豬一啖?」

仲自己擰個咀埋黎添!

「不如你黎我酒店房、我哋慢慢傾下計?」「Definitely!」

「但你有冇男朋友?」「冇!」


好似好假呀可?其實係架!但作為一個男,睇到啲咁嘅片,就算明知係假都好爽咁囉!


https://www.youtube.com/watch?v=4xxvd5vgnIE#t=16

世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022