{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 22 May 2015

好多男士都喜歡好女仔嘅女仔,意思即係好溫柔、好可愛、好斯文、好有女人味等等,總之包含好多女孩子特徵。而冇呢啲特徵嘅,好多時就淪為你哋口中的「男人婆」。

日本就流行緊一個詞——「オヤジ女子」意即(大叔系女子),指擁有女性外表,但行為舉止十足大叔嘅女性。



1.好少濃妝豔抹
大叔系女子通常都好懶得化妝,唔想花咁多時間塗塗抹抹,頂多化個淡妝就夠。

2.買嘢講求實用性
大叔系女子買嘢只講求實用性,而且買之前可能會走幾間去比較貨品,甚至會同老闆討價還價。嗰啲只係得個樣嘅可愛小物,大叔系女子係唔會落嗒的。

3.鍾意飲酒
就算冇人約,大叔系女子都會自己去酒吧飲返杯,紓解壓力。有時周末夜晚,自己一個人準備啤酒、零食,冇人陪就咁喪隊自己都覺得好爽皮。

4.開得起玩笑
大叔系女子係大家眼中的開心果,佢哋百無禁忌,就算講咸濕笑話都冇問題。不過如果真係太過份的玩笑,佢哋都會叫人收聲,個性直腸直肚。

5.不拘小節
大叔系女子唔會好似其他女仔咁做作,好多時都做自己,覺得舒服就夠,有時可能素顏T恤涼鞋就去返工。

6.脾氣都似大叔
女孩子之間勾心鬥角的機心,大叔系女子一早就睇穿晒,唔會同呢啲女仔一般見識,反而做人好爽朗。不過必要時,都會向晚輩提供一點人生建議。


雖然大叔系女子畀人感覺好冇女人味,但Mean娜反而覺得感率直的女生好吸引,唔知男士們又喜唔喜歡大叔系女子呢?
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022